onsdag 2 juni 2010

Återbesök hos homeopaten

Var tillbaka hos homeopaten. Höll på att missa tiden pga att jag skrivit fel i almanackan. Typiskt mig och ett symtom. Men iaf.

Så kollade vi och fotograferade mina irisar. Där kunde man klart se att jag hade problem med sköldkörteln, och tunntarmen. :O Hade jag ingen aning om! Får se vad näringsterapeuten säger..
Det är bra för man kan kombinera homeopatin och zonterpin med näringsterapin.

Homeopaten gjorde även zonterapi, och den som tror att det enbart är en njutbar fotmassage kan fetglömma det. Det gör svinont! Speciellt på de områden som du har problem med.

Nu ska jag dit två gånger till på zonterapi innan semestern.

Nästa vecka ska jag till Thaimassösen igen. Och till Näringsterapeuten.
På söndag ska jag jag göra mitt test för binjurarna så jag får iväg det för analys.

Och sen ska jag till LONDON! <3

Inga kommentarer: