onsdag 26 maj 2010

Har ju tidigare klagat på dålig service, så nu tänkte jag väga upp med motsatsen, nämligen något så ovanligt GOD service! Ty de två senaste dagarna har jag verkligen fått det!

Ex:

* Ringer A-kassan. Kommer fram. Blir vänligt bemött. Får MER hjälp än jag frågat efter, vilket är ett bra mått på "GOD SERVICE".

* Ringer kundservice i England och vill returnera en sändninbg som jag ångrat. Får god hjälp DIREKT!

* Går in på en salong för att ta bort fjuna på överläppen. De har inte tid, men de tar sig lång tid på att finna ngn i närheten som skulle kunna hjälpa. Letar upp nr på internet slår numret och överräcker telefonen. Wow!

* Var idag på stället dit de ringde. Hon vaxade hela ansiktet (!) och noppade ögonbrynen för mindre pengar än bara överläppen kostar på andra ställen! Och trevlig var hon dessutom.

Och jag bli på gott humör. Tack för det!

PS Nä, jag är inte "skäggiga damen" i vanliga fall, men ändå!. ;) DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast den där ansiktvaxningen kunde vi ju skippat. Jag hade hellre haft de fjuna än de stora blemmor jag har fått istället! Ser ut som tonårsacne på hela kinderna!