söndag 19 juli 2009

Forts...

I natt drömde jag att jag blev attackerad av några gamla vänner (killar).. eller nja, bekanta mer kanske... beväpnade med petflaskor med något äckligt i (gissar på njurpasserat vatten...) som de sprutade ner mig med under råa skratt.
Någon sa att NN (min bäste vän) hade gillat detta tilltag väldigt.

Som av en händelse var jag plötsligt på någon tillställning hos NN. Jag kramade honom. Han luktade svett men var iskall...

Vad fan är det med mig? Jag fattar ju att allt detta är ngt ur min egen sjuka sinnesvärld. Förmodligen något jag fruktar ska vara på riktigt.

Och detta efter en trevlig men allt för kort kväll med några av mina bästa (fd) klassisar. Märkligt.

2 kommentarer:

Patrik sa...

Jag fick ett glas vin över mig på Debaser. Det kanske var ett tecken?

Miss Ann Passad sa...

När jag läste mitt inlägg nu så såg det ut som om ni var inblandade. Men så var det inte, det var folk från way back.
Vad var vinet ett tecken på P? Att det är dags att byta jaktmarker? ;)