måndag 20 juli 2009

Första dagen på andra semesterveckan och redan slut på skojsigheter att hitta på. Och då har ändå resten av familjen ockuperat tv:n i 2 dagar (!) med nåt nytt ps3-spel!! (vår andra tv har varit på lagning i 2,5 månader!!)
Så jag börjar bli rastlös.
Vi åkte in till stan och maken överraskar mig väldeliga med att föreslå ett besök på nya shoppingcentret!! Vaddåsaduförnåt!?
Jag blev nästan lite uppspelt tills han sa "det blir inget handlande". Då var det liksom ganska meningslöst att irra runt där bland rea-ställningarna... Nu när jag inte bidrar med några pengar till hushållet har jag inte mage att spendera något. (Dessutom var vi och vaccinerade oss för 1500 kr inför vinterresan.)

Om det blir bättre väder är allt lite roligare igen. Och senare i veckan händer det grejer. Så jag har ingen större anledning att gnälla iaf.

Inga kommentarer: