lördag 3 mars 2012

Hur gör man när man ska sova på dagen efter man jobbat natt?...

Vaknar efter 3,5 timmars sömn av att jag har ont i öronen av öronpropparna samt kramp i foten. Upptäcker även att jag är varm och att solen gassar in. Efter någon sekund börjar tankarna snurra: vad gör mannen och sonen, åh, vilket väder måste hitta på något, undrar hur det gick med den berusade unga killen som tyckte att det var en god idé och stöta på tågvärden när kvart i 3 ragget sket sig, han som slog en baklänges kullerbytta och låg raklång i tåggången innan en annan passagerare ingrep med orden; fattar du inte att du är äcklig och det blev nästan bråk, eller mannen i kostym som satt och sov med dregelsträng ner mot kavajslaget som vaknade i Lund men skulle ha gått av på triangeln, Åh, vilket fint väder, nästa helg är vi barnlediga, kanske ska man ta en tripp till Köpenhamn, undrar om någon vill hänga på, åh vad sugen jag är på att tatuera mig, (funderar på olika mortiv och platser att placera dem på och vilken tatuerare man skulle kunna förlita sig på), undrar om man kan hitta klipp med Kahl Drogo på youtube, en drake hade varit cool att tauera, jag borde sova någon timme till, har köpt fina kläder men har inget tillfälle att använda dem, jag vill också gå på fest, åh, hoppas vi kan åka till Köpenhamn på lördag, undrar om någon vill följa med, oj, tillbaka där igen. Och kissnödig är jag. Bäst att stiga upp. Sova får jag göra... sen.

Inga kommentarer: