tisdag 18 oktober 2011

Jaha, vägning/mätning gick ju sådär...
Endast försumbar förändring, om ens någon.
Känns skittråkigt.
Kommer det att "hända något" ö h t?
Sliter jag i onödan?
Eller nä, helt onödigt blir det ju aldrig. Hälsan främjas ju, och strakare har jag blivit.
men vad gör jag för fel? Vad kan jag göra annorlunda?
Eller är det något kroppsligt som hindrar /försvårar resultat?
Det är ju ett expriment jag håller på med.
För att se om det GÅR att få fason på min kropp. Både utseendet/styrke mässigt. Samt att jag hoppas på att bli piggare och friskare.
För 1 år sedan fick jag ju höra att jag var sjuk. Att jag inte skulle träna, inte trötta/stressa kroppen.
Men jag har svårt att acceptera det!
Vill inte bara kapitulera utan att ha provat först!
Så; det är väl bara att kämpa på.
Om två månader ska jag kolla läget igen. Då måste det ha givit resultat!

Inga kommentarer: