onsdag 21 september 2011



Bilderna är tagna från Eva Biraths hemsida. Hon började träna bodybuilding när hon var 40 +. Idag är hon 55 år.

Idag ska jag iväg och prata med en PT. Hon är även sk "viktcoach". Jag måste försöka komma i form. Det är länge sedan jag jag skrev om min hälsa och mående här. Då handlade det mycket om "hypo", att någonting kändes fel. Att min ämnesomsättning verkade fucked up. Att jag inte kände mig frisk. Så är det fortfarande, men jag har valt att fokusera på annat.
Nu vill jag inte ha det så här längre. Jag ska göra ett nytt försök med
- förhoppningsvis - adekvat hjälp och hårt arbete. Jag har redan varit i kontakt med PT:n och hon inger förtroende. Hon vet vad hon talar om. Hon - verkar - lyssna.
Jag lovar att göra mitt bästa under en tid framöver. Händer inget med min hälsa, mående och figur då blir det läkare igen...

Inga kommentarer: