måndag 14 februari 2011


Många uttrycker avsky inför fenomenet "Alla hjärtans dag".
Jag anser att det är vad man gör det till.
Och vill man inte ha med det att göra så skiter man i det. Bra om man är överrens om det med ev partner dock...
Jag förväntar mig inget av denna dagen. Men jag passar på att tänka att jag är lycklig som har den mannen jag har. Och för den kärlek jag eventuellt får av andra. Och jag delar gärna med mig av lite kärlek i form av fina bilder och låtar på facebook. Den där paralella verkligheten ni vet... Där man bara behöver dela med sig så mycket man vill. I noga avvägda tårtbitar. Ibland toppade med glassplitter och pudrade mer arsenik.

I övrigt tycker jag att man ska gilla varandra och överraska varandra även när det inte är "alla hjärtans dag".

Puss!

Inga kommentarer: