torsdag 13 maj 2010

Känner att mina inlägg just nu inte är världens roligaste, men eftersom det är detta ämne som cirkulerar i min hjärna just nu så är det sådant som hamnar här.

Begärde ut mina provsvar från VC.
Hade lågt järnvärde - Vilket Dr inte sa ngt om- Är ett viktigt värde i allmänhet och vid trötthet och hypotyreos i synnerhet.
Hade lågt blodsockervärde, vilket är väldigt ovanligt, men inget som Dr sa något om.
Hade lågt T4 värde vilket är en stark indikation på hypotyreos. Där sa Dr att vi skulle ta nya prover om ÅTTA VECKOR, och sedan ett nytt om ÅTTA VECKOR till!!! Alltså ska jag vänta 4 månader på att få ordentligt svar och ev behandling. Eftersom jag INTE ORKAR må så dåligt så länge så självmedicinerar jag med homeopati, massage och kosttillskott.
Nästa vecka ska jag ditoxa (inte banta!)bara äta grönsaker, nötter, baljväxter och dyl.
Jag tänker helt enkelt göra vad JAG kan för att må bättre. Innan jag ger upp.

Inga kommentarer: