måndag 3 maj 2010

Homeopatbesöket.

Om man jämför det misslyckade läkarbesöket med dagens besök hos homeopaten så vinner homeopaten med mil!

* Hon lyssande och antecknade nästan allt jag sa!
* Hon ställde frågor och var intresserad. Hon lät mig tala till punkt.
* Jag fick en irisdiagnostik och zonterapi på fötterna och en snabb laserbaehandling på ryggen på köpet! Irisdiagnostiken och zonterapin bara förstärkte det jag hade berättat. T ex gjorde det asont på vissa punkter som hon tryckte på under fötterna, och då var de knutna till de ställen på kroppen där jag har problem. Hon såg t ex att det var något med min sköldkörtel och jag fick preparat mot det! Hon såg också mina problem med ryggen och dessutom, otippat, magen som jag inte alls har problem med. Inte just nu iaf, men under en lång period för ett par år sedan mådde jag illa på en daglig basis. Så något är det säkert. Men det fick jag inget för, så det handlar inte om att hon vill sälja piller.

Förutom medlet för sköldkörteln fick jag två andra preparat som bland annat ska påverka min sinnesstämning. Hon sa att jag kan komma att gråta och jag kan komma att bli glad. Men arg ska jag slippa bli iaf! :)

Om en månad ska jag tillbaka.

Jag känner hopp!

PS För att ankyta lite till förra inlägget så svarar djur väldigt bra på homeopati, vilket ytterligare förstärker min tro på det. DS

Inga kommentarer: