söndag 28 december 2008

Märkligt

Sov till 11.30 idag!! Jag kan lätt räkna på ena handens fingrar de antal ggr jag sovit till 11,30 i hela mitt liv!! Okej, minus 1 timmes överjävliga magsmärtor i natt då. Undrar vad de kom ifrån? Kan ju vara all julmat+dryck+godis som finally tar ut sin rätt. Läskigt var det iaf.
Jag minns en dröm jag hade i natt också: Jag drömmer märkligt nog ofta om offentliga skitiga, nerspydda toaletter. (!!??) I drömmen i natt ankom jag med några andra (oklart vem) till en studentkorridor. Där hade varit fest i flera dagar och det såg ut därefter. Folk låg däckade överallt och det var stökigt och skitigt och allmän misär. Och det var spyor överallt. Förvånansvärt många av dörrarna i korridoren var till toaletter. Needless to say så var dessa: trasiga, nerspydda, nerpissade och nerskitna.
En i mitt sällskap (inte helt olik Fredrik Wikingsson) hade med sig en bukett blommor (vita) som han skulle ge till någon. Till slut fick jag dem, när det börjat vissna. Jag hittade typ en guldfiskskål att ha dem i (passade naturligtvis inte alls) och så skulle jag bara ha tag på lite vatten... gick inte att komma åt ngn kran alls pga disk och ja, dessa spyor då. Till sist hittade jag en dusch som stod och rann. Jag sträckte mig in med guldfiskskålen under strålen. Kikade ner till vänster, och där satt två unga killar - nakna - och tittade slött på mig.
Där väcktes jag av ett sms.

Nån som är intresserad av drömtydning?

Inga kommentarer: