söndag 5 oktober 2008

Meningslöst tidsfördriv...


Lite skoj med mobilen =)

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?

Alexandra? Nope, inte vad jag vet... eller?


VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9?

Jens på förenade bil. "Vår" bilförsäjare.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12?

En lokal frisör som jag inte brukar gå till..

ÄR NUMMER 20 SÖT?

Haha ehmm, nä, en gubbe på DITEC,,,

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 28?

Ewa, en fantastisk tjej!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 35?

Min syrras X...

GILLAR DU NUMMER 42?

Min man! Jo, det gör jag ju! :)

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 50 DEN SENASTE MÅNADEN?

Min vän Lindhe har jag inte träffat på lääänge tyvärr! Dax snart!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 55 NÄSTA GÅNG?

"Kundservice ftg" --amen va fan!?

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 60?

*suck*, hudterapeuten. Nä inte nära vän...

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 64?

Mamma, nä har väl inte varit på bio med henne sedan "Jakten på försvunna skatten". Del 1.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 75?

"Osten"! hahaha, Jo vi har väl varit ute..i större sällskap..

VAD PRATAR DU & NUMMER 80 OFTAST OM?

"Pia " och jag pratar sällan......


Fan va bull... Kanske skulle ha riggat lite och valt andra nummer....

Inga kommentarer: