lördag 27 september 2008

De här filmerna ska jag se i kväll! Jag är gräsänka och barnledig. Ska bara ta det lungt. Och passa på och se filmer JAG vill se! Hoppas jag inte blir besviken! Jag hyrde dem på "Hemmakväll" när vi var i stan. 40% rabatt var det idag, och man får ha dem i en vecka, vilket är lysande med tanke på att vi inte är i stan så ofta och bor några mil därifrån. Har även köpt en del godis..hehe..



Jag har en del skolarbete också att ta tag i. Men det får nog vänta till i morgon...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du hade en mysig kväll för dig själv,de är alltid skönt att få vara själv i bland och njuta av sitt eget sällskap.De är som jag brukar säga -jag är så kär i mig själv så de är inga problem att vara själv ibland hahah kram kicki

Lindhe sa...

Juno är mycket bra.

Du kan komma hem till mig och låna filmer om du vill. Har nya(brända) och klassiker med substans i.

Mina senaste filmtips:
American Crime
Flyga drake
De andras liv
Efter Bröllopet
Försoning

Du blir inte besviken på mina tips.


Har du läst: "Låt den rätte komma in" än? Kanonbra. Den kommer på bio om en månad. Så Skynda, skynda att läsa innan det.

Kommit igång med arbetet än?

Om en vecka sticker jag till Cairo. FETT!!

Lindhe