måndag 23 november 2009

Var hos doktorn idag.

Jag ombads att klä av mig för en undersökning vilket förvånade mig. Han kollade en del grejer, vissa som verkligen inte krävde avkläddhet, typ blodtryck, reflexer osv. Kände på min urinblåsa trots att det inte alls hade med mitt besök att göra!

Han kommenterade också min fysik under tiden som jag klädde av mig:
"Ja, vältränad är du också" (appropå????)
Jag: "Eh nä. Nä, verkligen inte!" (fumlar nervöst med kläderna)
Dr: "Jodå, går du och tränar"
Jag: NEJ! (Är han ironisk??)
Dr: "Du bara ser ut så ändå. Och solbränd också"

Ska han säga sånt??

Alltså jag avskyr att gå till Dr!!

3 kommentarer:

Miss Ann Passad sa...

Fan, ju mer jag tänker på det ju mer arg och äcklad blir jag.

Anonym sa...

??? va fan va det för en doktor?? Jäkla äckeldoktor !!! Ge mig hans nr !! ja ska.... ¤¤##"((9¤¤ // Tobbe

Anonym sa...

Tack Tobbe! Det värmer... Ja, det är nästan bud på att lämna ut hans nr... :s

//A