söndag 25 oktober 2009

Det bästa med söndagsmorgnar är frukosten! Inte själva ätandet utan att i lugn och ro kunna läsa igenom alla delarna + reklamblad i SDS. (Får inte reklam i vanliga fall, ett miljöval). Helst ensam.
Ibland klipper jag ut sådant jag tycker är intressant. Det kan vara citat, eller något jag tycker är bra skrivet, eller någon som skriver sådant som jag tycker stämmer på pricken, sådant jag inte kan säga bättre själv.
I dagens urklippsskörd finns kök från olika bostadsannonser som inspiration till mitt kommande kök i huset vi snart ska flytta till, samt information om radon.
Alltid är där något man ska vara rädd för.

På tal om husannonser så undrar jag hur man ska kunna få sålt en lägenhet om mäklaren inte annonserar ut det? Brukar de hoppa över vissa veckor efter bara två veckors annonserande?? Hur ska de då kunna hitta köpare?

Hösten är här och jag älskar den! Utanför mitt fönster här och nu fäller de ståtliga björkarna sina gula löv som lägger sig som en matta. Molnen vilar tungt över oss.

Och så är jag förkyld.

Inga kommentarer: