fredag 12 juni 2009

Uppdatering


"Vän av ordning" finns överallt! Under stenar, gömda i buskar och snår. Du går inte säker någonstans!


Jag fick beröm för mitt gap (!?) och mina fina tänder av tandsköterskan. Och sedan av tandläkaren. Han sa att det inte var lönt att jag kom en gång om året, jag har ju aldrig några problem med tänderna ändå. :)


Det firade jag med en sallad på Entré. Som serverades med träpinnar!!! Anorexiavarning på det! Jag har aldrig ätit med pinnar förut, men här var det det som gällde. Eller tesked. Jag fick i mig salladen men fan vad äckligt det är med trä i munnen!


Var med katterna hos vet för vaccination. Så jäkla fin klinik! Skåda vilken gård och vilka hagar! Mina katter var för feta och går nu på diet. Det kommer att lyckas över förväntan, då de vägrar äta dietfodret... ;)


Två föl gick i hagen. Nästa gång ni ser ett föl på nära håll, glöm inte spana in de små söta hovarna.

Inga kommentarer: