söndag 8 mars 2009

Morgonpromenaden som redan innan är lång blir dubbelt så lång utan radio i öronen.
Efter en femtedel har dagens samtalsämne med mig själv tagit slut, och sedan är det bara att sträva på som gäller. Seeegt! Dessutom regnade det och blåste. Vattnet från himlen träffade med hjälp av vinden extra hårt min kind, som snart blev helt känslokall. (Ett ord som inte alls passar in här egentligen men som fick en väldigt ny och bra betydelse!) (Och det hetar egenTligen. Inte egenKligen!)
Nu när "fin-moben" är på lagning (skräp!) så har jag en gammal mob som jag älskar! En nokia ditt eller datt. Vit. Den är så lätt att använda och lagom och fin. Men, den har ingen bra kamera, och radion funkar dåligt. Jag undrar när den ultimata moben kommer. En blandning av nokian, och med samsungs radio och ericsons kamera, så hade vi varit hemma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har de rånat dig på dina 8mpixel?

Anonym sa...

Japp! Jävla skit! ;)