måndag 16 mars 2009

Helt meningslöst.

I lördags var det melodifestival i gayig kalasmiljö. Jag har fina bilder som skulle illustrera detta inlägg, men se, det vill inte min mobilkamera leverera... min jävla fina skitmobil!
Så då kan det kvitta med själva inlägget också.

Eller... jag kan ju berätta om det som inte blev dokumenterat med bilder. Nämligen det faktum att jag, trots tidig hemgång blev bakis. Jag var hemma hos min syster och märkte hur det smög på... Jag tänkte att nu måste jag hem innan det bryter ut! För annars kommer jag ju aldrig hem! Så jag kör. Nästan hemma känner jag hur det börjar krisa... Det är bara att köra in till vägkansten och stanna. Så där stod jag, i nattlinne och mysbyxor i duggregnet framför bilhuven och hulkade.
Man är ju het som en sommardag.

Inga kommentarer: