tisdag 17 februari 2009

datorstrul

Någonting har hänt med nätverkskortet till datorn. = Inget internet. Skit.
Nu sitter jag med reserv-laptopen som är kass på annat vis. Saknar tangenter bl a.
I dag var jag allena och drog in till Malmö och lämande tillbaka böcker på biblan. Sen gick jag en lång runda på stan. Hade bestämt mig för att inte handla något eftersom det inte alls gör mig så lycklig som jag tror.
Tog en fika och satte mig med duvorna och bronskatterna på trappan vid kanalen vid Södertull. Solen värmde och det var SÅ skönt!!
(Skulle egentligen ha fikat med någon, men det blev inställt i sista stund... the story of my life...)
Det tog emot att köra tillbaka till byhålan...
Vet faktiskt inte om jag pallar med det så länge till...

Foto får jag lägga upp senare, om vi kan fixa datorn...

Och p-pillerna verkar göra mig ännu mer nedstämd (och arg) än jag var innan. Tycker så förtvivlat synd om mig själv, och gråter för absolut ingenting!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fy vad de är jobbigt när de krånglar med datorerna...ja du får prova p-spruta. Är de drygt att bo på landet?Hur går de med studierna?
kram kram kicki