torsdag 1 januari 2009

Nyårsftonen

Rockar loss i silverpjucksen & önskar någon gott nytt år.

Emil är 8 år och trummar sig igenom en hel Metallicalåt! Coolt!

Fett med gitarrer och andra prylar i replokalen.



Eftersom jag helt struntat i att önska någon God Jul så ville jag passa på att önska Gott Nytt År i stället med min nya mobil. Satt och lajjade ihop en mms-hälsning och skickade iväg ett gäng. Jag fick felmeddelande 2 ggr och skickade därför ett tredje. Och sen fick jag svar från folk som tyckte jag skulle sluta mess-bomba! (men när annars än på nyår kan man bomba and get away with it?)
So Sorry! Det var naturligtvis inte meningen att skicka 3 likadana mess! Hatar sådana fel!
Aftonen i övrigt var trevlig. Den firades i en annan skånsk byhåla än där jag vanligtvis huserar. Det var god mat och dryck, smällare och raketer, precis som sig bör.

Värden hade en replokal, där vi sjöng och spelade.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker Colin och Emil kan starta ett band om typ 10 år eller nåt... Colin på gitarr och Emil på trummor =)

//lillasyster

Miss Ann Passad sa...

Visst! Men jag tror Colin vill sjunga! :)

Anonym sa...

Han kan sjunga och spela gitarr samtidigt. Poppis bland brudarna! ;)