lördag 13 december 2008

OK, jag har nåt gott att säga...


JOHAN GLANS!!!!!!
Fy farao vad jag skrattade! Jag fick fan inte luft!!!


Ensembeln.


"Your personal Jesus" sjöng Di Leva. :) Som hade utvecklat dubbelhaka och ölmage.. Men va fan då?


Var på firmafestbaluns igår. Tillsammans med en drös andra firmafestare. Shit.. det är som en skock fårskallar på grönbete. För många är det enda gången de kommer ut, när det är julfestligheter med firman. Och man har lämnat "kärring och ungar himma". "Blink -blink, hint-hint"..
En av dessa firare stod uppallad mot en lyktstolpe i kylan utanför, en timme eller två, och kunde inget annat. Medans hans polare dreglade till Jill Johnsson inne i lokalen. Jill var förfärligt populär bland karlspillrorna där inne. "Ljuvlig" var ordet från en närståendes mans läppar. Javisst, helt klart.
Många var nog de besökare som fått med sig en oläcker odör hem på kvällen, men tanke på den av fin-skor utspridda rödvinsspyan som låg perfekt placerad vid garderoberna i foajén...
Det var en bra show överlag! Jag är helt nöjd! Och Johan levererade! Shit potatispinne vad jag skrattade! Han trivs på hemmaplan, och vi med honom.
Maten var skit dock. En kall varmrätt bestående av två skivor hålfotsinlägg som serverades med kalla felix potatisbullar och nån morot...:(
För och efterrätt var ok.
Efter showen stannade vi till på Burger King...

2 kommentarer:

Bakmonstret sa...

Johan Glans är bäst!! Helt oslagbar! En helt underbar kväll med massor av hysteriskt skrattande! Jills röda klänning på slutet var också fin, tycker inte du?

Anonym sa...

Jo, den var cool.