måndag 20 oktober 2008

Öka, öka, öka!!!

Kraven ökar hela tiden i skolan.. Dags att lägga i en högre växel nu.
Fan, jag är verkligen inte van att prestera hela tiden! Jag tror liksom att när jag väl ansträngt mig och är färdig med en sak, så är det liksom vila sen... Som en nyinskolad dagisunge. Så är det såklart inte. Det är på det direkt igen. Eller varför inte - flera saker på en gång??
Jag klagar inte, konstanterar bara fakta. Men det är bra. Jag behöver verkligen se vad jag går för.. Jag som legat i mental och social träda i åratal. Och sedan detta. Allt på en gång.
"Come what may"!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de är ingen dans på rosor jämt,men i de stora hela så är de väl kul...Ja fan vad drygt de blir när de ska gå i ett tempo som man inte är van,när man inte pluggat på många år.Men de fixar du man kommer in i de kram kram kicki