söndag 21 september 2008

Följ med på promenad!

Det ska va gött å leva! Och idag var det det just det. Jag bjuder med er på min morgonpromenad en härlig höstmorgon !

Den här lille kompisen behöver sällskap, han ser så ledsen och ensam ut tycker jag...
Den här behöver inget sällskap! Inte just här iaf..:)


Vissa retar sej på sådan här vindkraftverk. Tycker ni att det stör landsbygden? Jag menar, det gör ju nytta!?
------------------------------------------------------------------------------------------------
Här köper jag mitt frukostbröd. Danskt rågbröd och bullar.Anderslövs gästis. Stängt. Igen. Jag tycker någon skulle öppna ett spa där! Kanon! Med restaurang och motion på nederplan och behandlingsrum på andra våningen!
Jag befriar äppelträdet från lite av dess tyngd. Och tackar så mycket!
När man kommer hem möts man av oredan i hallen... :( Hoppsan 3 av de 4 paren skor var visst mina...) Och så sötingen Dexter som alltid möter upp i hallen! :)

2 kommentarer:

Bakmonstret sa...

JAG VILL!! JAG VILL!! följa med på promenad =)
Jag och Diva vill ta en morronprommis i Anderslöv =)

(Det är för övrigt inte tillåtet att ha en häst. Han måste ha minst en kompis)

Miss Ann Passad sa...

Då får vi väl styra upp det på nåt vis..

Är det klubbat det där med ensam häst-lagen? För jag vet om det, undrar om ägarna vet om det..