tisdag 9 september 2008

Det här är så bra för mej!

Skolan alltså! Så bra för min självkänsla! Tänk att jag faktiskt blir uppskattad och respekterad för DEN JAG ÄR! Minns inte när det hände senast!. Att jag klarar mej helt ok med själva ämnena är ju också över all förväntan! Jag har SÅ kul! Jag är SÅ glad! Och jag hoppas att det aldrig går över!
Har massa läxor.
Förutom de fortlöpande har jag även en artikelseie som ska vara färdig innan jul. Måste hitta ett intressant ämne att skriva om!
Ska även hitta ett föremål som betyder något speciellt för mej. Och en dito text att ta med till "kreativ skrivning".
Hmmmm......*tänka, tänka*....

Vänner! Ge aldrig upp utan att ha provat först!

Puss!

1 kommentar:

Bakmonstret sa...

Om du känner för det kan jag ha ett litet uppdrag till dig.
Vi har ingenting att skriva om i malmö ridklubbs klubbtidning...
Kommer du på något så hojta bara =)