tisdag 19 augusti 2008

Förändringens vindar blåser mitt håll...

Sista veckan på mina nuvarande jobb... Konstigt. Fr o m nästa vecka kommer jag inte svänga vänster ut på motorvägen längre, utan ska på motsatt håll. Kommer alltså inte vara i Malmö alls till vardags! :-o Hur konstigt som helst!!! (Men det kommer nog att vara bra för ekonomin...)

Börjar kännas lite i magen nu... Hur kommer det att gå på min journalisatutbildning... Hur är skolan? Lärarna? Klasskamraterna? Vad får jag för tider? Mycket läxor? Kommer jag att vara bra eller eller helt trög? Jag med min brist på studievana.. Och brist på tålamod...
Men med stor vilja!

Ååå vad nyfiken jag är!

Och fjärilarna i magen börjar vakna......

Och sonens ska börja i första klass!

Jag känner förväntan inför hösten!

Peace!

1 kommentar:

Anonym sa...

De går säkert jättebra för dig,känns de inte kul när de är en förändring på g i livet.Ja gud vad lillplutten blivit stor som börjar första klass,ja han är snart en finning tonåring han också hahaha..ha de bra nu och lycka till med utbildningen..kram kram kícki