tisdag 22 juli 2008

Gott & Blandat

Är löjligt förtjust i nötter blandat med torkad frukt! Godast är de rostade salta med blåbär och tranbär! Mums! Men "dietmixen" från "Tasty House" blandat med osötad frukt är också ok! Främst för att den är mer hälsosam kanske..

Jag glömde nämna att jag faktiskt kom hem med något från min ångest-shopping i går. 2 st "Ed Hardy" liknande t-shirts (tycker stilen är urcool, synd att allt coolt blir "svenssonmode" som sedan hänger på alla), och en svart sommarklänning, denna på rea.

I dag är sista dagen före semestern H*U*R*R*A! (Fler än jag som har problem att skriva ordet semester på datorn? Jag skriver till 100% "semster"! Till 100%!!!! skitmärkligt!)

Idag sitter jag HELT ensam på hela företagshotellet! Creepy.. Stannar nog inte hela dagen om det inte kommer någon. Har lite annat å göra också..

Och nu kommer S¤LEN!!!! :)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad skönt med semester de kan behövas när man jobbat ett år...Du de där med kläder du ska absolut inte köpa tantkläder man klär sig i de som man tycker om.....Kram kram och ha en skön semester kram kram kicki

Bakmonstret sa...

Jag letade efter nötter från tasty house i affären idag men hittade inga. Så det fick bli nöt och bärmix från OLW istället ;)

Miss Ann Passad sa...

Tasty house finns inte i vanliga affärer, är lixom ett eget ställe. Finns på burlövs center..